I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

25 July, 2009

i'll miss them..

ari niey xcited cgt nk perf0rm endg...
but in the same time cdey cgt2..
cbb lps niey da tak jumpa di0rg...
da tak bley nak maen2...
we're like a family...
epy cgt2 ngn di0rg sume..
lisa.,nisa.,farahin.,zaty(ak larh)
zaim.,iqbal.,mirul.,bdrul.,akim..
mmg nj0y ngn di0rg sume..
i pr0ud wif them...
wlup0wn ta de cpe cnduct kit0wg
cbb mdm de pr0b...
tp kami sume bley prctise sndry...
n perf0rm dgn baek...
mdm p0wn de kte xd..
die rse terharu sgt bile tgx
kit0rg bley wt ngn perfect...
thnkz...
4 endg team...
lps niey...
kite da tak bley lepak sme2 da...
tp kalu de pape aktiviti kite j0in larh yup...
=)

No comments:

Post a Comment