I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

26 November, 2010

dua puluh enam ~

tittle entry ape toh ?
i repeat ~
DUA PULUH ENAM
ada apa ngn nombor uh ?
ada mkne nye ~
tk mao laa ckp pnjg2
meyh sini nk explain
.........................................

alkisahnya ;

26 Jul
(taon bile tk paya tau)
saya knal ngn tteeettt ...
(drhsiekan nme nye)
saya ngn dea tinggal sejarah da pown
setelah bersama selama 4 tahun
(tkde jdoh :) )
tp ktowg stil lgy TEMAN BAIK
putus tk bermakne tk bole kwn , rite ?
ktowg mmg positive thinker
hahax ~

26 Nov 09
(saya gtau ta0n plak)
hari raya aidiladha
yea ~
saya ingat ouhh
sape kate saya lupe
setaon suda TAPI
caraMu dan caraKu berbeza
kita tidak sefahaman
cube laa mcm mane pown tk bole
maaf ~~~
berkawan laa seperti sediakala lebih baik mungkin

Kesimpulan ;

neysh penah tanya saya .

neysh ; ty ! knpe 26 ?
saya ; aaaa ? ap yg 26 ?
(blurr lagi masa toh)
neysh ; laaa , ngn **** pown 26 kan ? neh ngn ..... pown 26 ?
saya ; ouhh , a'ah kan , ty baru pasan laa . hahax .

secare kebetulan tarikh yg sama walau bulan dan tahun yg berbeza .

AWAKK ! awak disane .. awak sejarah saya .. awak kenangan terindah saya ..
TERIMA KASIH awak .. saya sayang awak ..

KAMUU !! yea kamu .. mungkin takdir kita sebagai kawan sahaja .. saya cuba .. awak pown cuba paham saya .. tp saya tahu kita mmg tk sehaluan .. TERIMA KASIH bagi saya peluang kedua .. saya pegang janji saya .. tp perpisahan kali kedua ini bkn silap saya .. tp kita ..

No comments:

Post a Comment