I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

11 December, 2010

moment terindah ;D

hari neh tk nak mengomel panjang mcm selalu ..
just nk recall balik semua detik2 manis sepanjang aku bergelar pelajar ..

enjoy the photos :D
~~~~~~~~~~~



picca 1 ; 14 orang terpilih !
picca 2 ; mereka2 yang menolong aku masa aku pengsan waktu jungle treking
(malu kowt kalu ingat balik)
ini picca masa kem Tek. Kejuruteraan kat Perasa Autocamp ..


picca ini baru aje d snap masa jamuan pengawas 2010
kiri ; bersama junior yg lebih tinggi dari senior .. hahax ..
kanan ; AJK Tertinggi 2009/2010



ini pulak akhir tahun 2009 .. 3/12/2009 .. kitorang buat persembahan kompang formasi
dekat zo0 taiping sempena Perak Aman Jaya International Eco-Adventure .. ramai gile orang tyme neh .. mat saleh especially .. pape pown tyme neh mmg awesome gile .. best sangat .. sweet aje ;D



yang ini jamuan pengawas 2009 .. madam Jie ! .. i'm going to miss you ..
you're the great teacher .. luv youu laa .. ngee ~



part neh paling best sekali .. rutin harian ko0man community .. lepak kat padang tekah setiap petang .. HIDUP KO0MAN !!



ini paling takkan dilupekan sampai bile2 .. kelas kejuruteraan 09/10 .. the best class that ever i have .. bkn setakat sahabat .. tapi kami jugak keluarga .. adik-beradik .. sukaduka kami tempuh bersama .. cikgu Addib .. thanks sebab byk bersabar ngn kami yg banyak buat masalah .. kami mmg wanted dlm kalangan cikgu2 disebabkan kenakalan kami yang terlampau .. tapi 1 yang cikgu2 tak nampak pada kelas kami .. semangat setiakawan yg sgt kukuh .. yang jarang sgt dapat d lihat pada kelas lain .. korang ! aku sedih sangat sebab kite akan terpisah .. aku sayang korang sgt2 .. ;(






ini sume gambar mase kompang .. treasure hunt .. dan sukesuke .. ngee ~ dan tuk pengetahuan korang .. kelab seni dan kebudayaan dimonopoli oleh 5k2 .. hahax ..
p/s ; ini semua kenangan terindah yang akan aku bawa kemana aje aku pergi .. kenangan yang akan aku kenang sepanjang hayat aku .. speechless .. tkde kate2 yg dapat aku ungkapkan tuk gambarkan perasaan aku ms aku post entry neh .. sayu .. sedih .. sebak aje rase .. dan airmata aku pown menitis .. abis basah aku pnya keyboard ..
sekian ~
tyty unly !

No comments:

Post a Comment