I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

21 April, 2011

Terbaikkkk !

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia semua !

*mood ceria setelah dua hari macam mengkarung bawah tanah . HAHA






hari neh saya temankan si Linie pegi maxis center .

ade simcard problem . lepas tuhh tetibe laju jeh ajak si Linie neh teman saya potong rambut .

saya sayang rambut lame saya . tapi saya terpaksa potong sebab dahh rosak terok .

saya tak pernah potong rambut tuhh since saya masok f4 . 2009 2010 awal 2011 .

takpe . demi kebaikan rambut saya jugak kan .

*cepad panjang balik ye cik hairy maggie (:






alahh . tak pendek sangat pon potong . dari paras pinggang ke bawah bahu . okeh lahh kan .

em . rase hilang saket kepale plus lega dapat urut tadi . saya harap saya dapat buang segala perkara yg kusut dalam kepala neh sepertimane saya buang kerosakkan rambut saya .
*bak kate kak fi , bila zaty berkata kata . jiwang sokmo . HAHA






hey ! saya semakin serasi dan semakin gila dgn geng Blogger Boys & Girls (:

korang memang cool abiz lahh ! salute !

saya yang tengah kusut pon bole tergelakk dgn keletah diorang . memang happening lahh .

SAYANG KORANG !

1 comment:

  1. huhuhuh....
    siap tulis 2 bak kate akk.
    adeyhhh..
    bolggers terbaekk....
    hee~~... :)

    ReplyDelete