I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

28 August, 2011

You Belongs to Me




28 Ogos 2011 >>












lagi 2 hari umat Islam akan menyambut AidilFitri






lagi 2 hari jua kita akan menyambut kemerdekaan yg ke 54












Happy Eid for all Muslims and Happy Independence for all Malaysians :D












buzy siket lately plus takde mood nak update entry . Bile balik kampung terasa agak bersemangat nak conteng kt belogg gedik saya nihh .












first of all , saya mahu coretkan semua yg terpendam jauhhhhhhh di dasar hati . Actually , minggu nihh mmg dugaan bagi saya . dengan tk terduga ade gadis laen yg masih mengharapkan Si Pendera Hati saya . Tapi maaf , awak tidak dapat mempengaruhi saya untuk tinggalkan beliau . Beliau NYAWA saya dan saya takkan biarkan NYAWA saya pergi untuk kali ini .












Next , saya tidak tahu bagaimana dengan tiba tiba saya boleh terjumpa 1 link blogger ini . Dia adalah Ex Si Pendera Hati saya sebelom kehadiran saya . Entry gadis tersebut membuatkan hati saya sedikit terusik . Ianya tentang beliau . Sungguh , walaupun saya tahu kebenarannya tapi saya tetap tidak boleh buang rasa terusik itu jauhhhhhhh dari hati .












Awak , awak jangan risau . Saya sayangkan awak . Awak nyawa saya . Saya percayakan kesetiaan awak . Awak tetap milik saya , itu janji saya .












Untuk kalian , maaf saya terpaksa tamak sebab saya tak sanggup lagi mengalah . Saya tidak mahu mengulangi kesilapan lampau dengan melepaskan nyawa saya . Saya tak sanggup hilang nyawa saya buat kali kedua . Melainkan beliau dengan rela hatinya mahu melepaskan saya . Tapi untuk kali ini , beliau milik hati saya .








Dinie Fadhli Khairuddin
you're mine
iloveyouu moreeeeeeeeeeeeeeeee than word can i say , you're my beloved Doraemonnn , you're everything to me . i willing talking to the moon every second imissyouuu , even when i need youu as the moon can tell youu so . I know you're somewhere out there , just somewhere far from me . i'll wait till you come and be my side :D



*counting the dayy , lambatnyaaaa sebulan . haish =="


No comments:

Post a Comment