I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

05 January, 2012

Engagement :D

Assalammualaikum semua :)

Seperti yg dijanjikan, entry pertunangan Achik saya.
Tapi maaf, agak terlambat siket sebab buzy dgn mid term exam.

Okayy okayy, straight to the point.

Saya seFAMILY gerak ke KL 30hb Dec haritu
sebabnyaa, 31hb tuhh sepupu saya bertunang.

Ini satu-satunya gambar pertunangan sepupu saya yg ada dalam simpanan saya :P

~
~
~
~




Dari kiri ; My cute sister, Kak Shafa and TheFattyMe :(



Keesokkan harinyaaaaaa, baru lahh pertunangan Achik saya.
Nihh nak cerita serba siket susur galur sebelum pertunangan nihh.

Actually, tunang Achik saya nihh Bestfriend kakak saya, LA. Beliau nihh muda setahon kakak saya dan tua setahon saya.
Boleh agak, kan umur dia berapa?

Beliau jugak memang dahh rapat dgn family saya, dahh macam family sendiri. Rumah saya umpama rumah kedua beliau, tapi sebelum nihh beliau memang takpernah terserempak dgn Achik saya.

First met diorang masa family trip kitorang ke CameronHighland Julai lepas.
Tapi masa tuhh, memang takde apa-apa lagi.
Diorang start contact since kakak saya tak guna handphone utk sementara duluu.
Oleh sebab, beliau dan kakak saya 1 tempat praktikal dan 1 rumah sewa, otomatiknyaa dia akan contact beliau utk bercakap dgn kakak saya.

Nama beliau Afikah, tapi sweetname nyaa Ayang.
Erkk, 1 lagi! Sebenarnyaa, beliau adalah Ex kepada Mr. D,
#Dahh macam keluarga 69 dahh, kan? Haishh, abaikan =="

Pertunangan diorang tak seGAH mana macam orang laen,
Biasa biasa ajee :)

Ini gambar-gambar yg sempat ada dalam simpanan saya

~
~
~
~
~

Inilahh orangnyaaa,
Memalu kucing lahh tuhh :P

Ini masa Mak sarungkan cincin merisik.


Ini pulak, Mak sarungkan cincin bertunang.
Yang belakang tuhh, reramai tuhh semua saudara mara belah Ayang.


Simple, kan?
:D


Actually, cincin terbesar siket.
"Alaaa, naty kawen confirm muat", kakak saya cakap.


Aww aww, saya termasok sekali lahh :P
Sambil salam tuhh, Mak sempat pesan

" Be a good fiance, yeah?"
#Tipuu jeh sebenarnyaa :P


Duluu dia lahh kawan gadoh gadoh, dia lahh kawan gelak gelak.
Dahh anggap macam kakak sendiri. Tupp tupp, memang jadi kakak bebetoi #Bakal kakak ipar
Maduuu Ex(s), HAHA.
*D, jgn marah ehhhh. I gurau jehh :D

Alang-alang dahh ada kat Sabak Bernam dan OnTheWay nak balik Taiping, we all ambik jalan lama then tembus Lumut. Ambik angin laut sekejap dgn family.
So Sweeet, kan? :)


P/S : Biarlahh SWEET sampai ke tua macam kat atas nihh, #Jelous sat :P
Sangat berharap akan ada JODOH hingga ke akhir hayat macam tuhh.
*D, saya berharap sangat jodoh saya dgn awak.



Note : Baru lepas polish kuku dan pakai inai 2 hari yang lepas :)

No comments:

Post a Comment