I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

19 June, 2010

TAKKAN PERNAH SUDAH !

alahai cik t ,
kenape aku jadi gini . ?
semalam mase tenga layan FB ,
aku gedikgedik pergi bukak FS yg da lama aku tak jenguk .
guess what . ?
byk gambagamba aku dgn dea tika dulu , YA ALLAH ,
tk dapat aku nak gambar kan perasaan aku mase t0h .
tak terluah rase nye .
-thanks MAHIRA , 4 be my side when i need s0me0ne to talk-
jam 4.42pagi . . .
panggilan dari dea . . .
meng0mel seperti biasa . . .
tibatiba . . .aku tak tahu mcm mana bule masuk s0al hati ,

dea ; 0wg tau dea bule dapat pengganti
aku ; haha . . 0wg tak tau , 0wg da bese ngn situasi sekarang .
dea ; dea bule , dea aje tak nak cari .
aku ; bkn tak nak , tapi ada satu sebab yg buat 0wg jadi gini .
dea ; buang aje sebab tue , bkn tk bule , tapi da dea set mind dea gitu .
. . . . . .

kau . !
kau tak sebab apa . ?
sebab aku shayunk kau laa . !
bkn ak tk nk buang , bkn sebab ak da set mind ak gitu ,
tapi hati + jiwa + minda . .
kau nyawa aku , tapi bila kau lepaskan aku , kenapa kau tak bagi balik nyawa aku ,
kau nak pergi , pergila , tapi t0l0ng jgn bawak jiwa aku . .
kau cakap senang , BUANG !
sebab kau tak pernah rasa apa yg aku rasa ,
kau tak pernah duduk kt tmpat aku ,
sebab ini diri aku , ed0p aku . !
kau takkan pernah paham .
sebab shayunk aku takkan pernah suda .

No comments:

Post a Comment