I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

14 October, 2010

3rd party

arrgghh!!!!
stress t'amat laa cik ty ,
em , coz of me abg ikk ngn gf dea perang ,
coz of me abg ikk tpkse pjo0k dea ,
coz of me abg ikk ngn gf dea end up .
wey , kalau laa betting gila etu tk wujud ,
semua neh tk jdy .
terasa teramat bersalah .
fact , ktorg mmg tkde apa apa .
adek abg . n betting gila etu jdy bila duedue kepala biol .
ak rase teramat laa jahat .
mmg laa abg ikk tk salah kn ak ataz ap yg jady tp ak tau .
separuh dry etu mmg salah ak .
teramat laa nyesal .

p/s ; to suri , i'm sory . kami mmg tkde apa apa .

No comments:

Post a Comment