I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

21 October, 2010

luv my way :)

oleh kerana ak nk mghadapi SPM tahun neh .
ak tk mao tension ,
ak tk mao ad masalah ,

ak mao tenang ,
ak mao happy ,
so , ak decide utk jdy ty yg dlu
ty yg selalu ceria no matter wht happen ,
ty yg selalu senyum ,
ty yg selalu bfikiran positif ,

ak ngn dunie ak ,
ak tk cmpur hl owg ,
so ak hrp owg pown tk cmpur hl ak
smpai nk mereka cerita atau whatever saje .
kalu nk msok cmpur jgx ,
ak tk halang ,
sbb ak tk kuasa nk halang ,
lantak korang ,
malas nk komen pape .
ak happy hidup gini .
(:

No comments:

Post a Comment