I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

02 November, 2010

keSUKAan

suke bile dpat berborak ngn kak erin .
bermula dari friendster
kemudian ke myspace dan
bertukar ke facebook
cume
di tagged dan twitter saja
kami tidak ketemu :)

saya suke kerana beliau seperti saya
dlm diri beliau ada diri saya yg lama
again ~
saya yg lama

saya rindukan saat-saat lama tersebut
tapi saya tahu hidup bukan CD atau DVD
yang boleh di rewind
saya tahu saya tak mampu

tapi saya tetap menghargai hidup dan diri saya sekarang
kerana pengalaman itu jugak lah yang mematangkan saya
TERIMA KASIH KENANGAN
kerana telah menggembirakan hidup saya
:)

No comments:

Post a Comment