I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

06 January, 2011

fasa kehidupan

sorry sebab saya suda lame tk menjenguk + mengUPDATE entry at blog kesayangan.
busy sebab saya saya kerja.
jadi part time promoter saje :)
first day saya balik dan saya menangis.
bukan sebab kene buli. bukan sebab banyak keje. tapi mungkin saya belum biasekan diri saya.
tapi lame2 dan sekarang suda masuk 5 hari saya keje saya suda mula mesra.
saya suda mula biasekan diri saya.
keje mane yang senang, kan ?
bermula lah kehidupan saya yang baru.
yang lebih banyak cabaran.
yang lebih berliku.
masa saya tengah duduk termenung (tyme tkde costumer)
saya mula teringat kata2 madam jie.
"jangan ingat keje senang, belajar lebih senang, sekarang mungkin u all tk saba nak keje tapi lepas neh u all akan tau"
yea ~! saya setuju apa yang madam jie kata sebab baru sekarang saya lalui erti sebenar kehidupan.
thanks madam ..

No comments:

Post a Comment