I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

22 January, 2011

bahagia begini =)

gembira. happy. seronok. suke.
itu perasaan saya sekarang ini sebab saya seronok bekerja.
saya dapat rasakan saya bertambah matang dalam menghadapi hari-hari yang mendatang.
dugaan dan rintangan silih berganti tapi etu laa yang membuatkan saya semakin dewasa.
tapi saya masih rindukan suasana sekolah.
rindu adik-adik junior.
rindu bebelan cikgu2.
rindu ragam kawan2.
rindu gelak tawa mereka sama2.
tapi masa tetap tak boleh diundur, kan ?
saya terus melangkah dan melangkah.
hati saya ?
kembali kosong.
bukan salah dia.
salah saya yang masih tak dapat nak membuka hati saya yang tertutup rapat.
kejam kan saya ?
tapi etu laa yang terbaik sebab saya tak nak dia meletakkan harapan yang tinggi pada saya.
terpulanglaa apa kata orang.
mulut orang saya tak dapat nak tutup.
hati saya hanya saya yang tahu.
terima kasih along & dekna sebab memahami ty.

No comments:

Post a Comment