I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

16 February, 2011

dugaan :)

hari selasa saya sangat sibuk melipat baju yg bertimbun kat Basic Store.
tetibe saya rasa pelik bin hairan sebab saya rasa mcm ada yg tak kena dengan kaki saya.
*tengah bersila sambil lipat baju.
tengok2 .. rantai kaki saya putus.
huwaaaa ! frust menonggeng laa.
sebab saya sangat sayang 4 benda yang saya pakai.
rantai tangan + rantai kaki dan yang paling saya sayang cincin emas putih saya.
ada 1 lagi ! banggle along :P
tapi takpe kowt saya pikir.
cukop bulan ganti yg baru.
hari rabu saya kelam kabut sebab saya ingat saya suda lewat masuk kerja.
punch card + mop lantai + sapu + kemas kaunter.
lepas tue saya sambung lipat baju yg bertimbun.
tengah khusyuk2 lipat tetibe saya teringatkan sesuatu.
ciktyty !
*handset sony saya.
tkde dlm poket.
mybe dalam handbag kowt. tkpe2 nanty pegi tengok.
sambung lipat baju. habis lipat baju saya ambik kunci dlm drawer then bukak locker.
punggah handbag tapi ciktyty tkde.
mintak tolong abg min miskol.
tak dapat sedangkan saya on ciktyty tadi.
mintak tolong orang laen pulak.
same jugak.
turun bawah carik tak jumpe.
calling ayah suruh carik dlm kereta.
tetap tak jumpa.
carik carik dan terus carik tapi tak jumpa.
calling ayah lagi tapi takde.
ayah cakap "da carik 1 kereta tapi tak jumpa."
aku balas balek "kowt2 terselit mane2?"
"kereta neh bukan besar mane pown. laen laa kalau van. takpe laa nanti abah bagi duit
ganti beli baru."
tetibe aje aermate keluar lpz dengar ayah cakap mcm tue.
malangnye naseb saya dua hari neh.
khamis tak tahu apa pulak nak jadi.
suda tertulis rezeki saya sampai situ saje.
saya terima walaupun ada rasa terkilan siket sebab baru 2 minggu beli.
redha :)

No comments:

Post a Comment