I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

09 February, 2011

berpisah lagi :(

hey ! hey !
lame kan saya tk update entry kt blog gedix neh .
rindu laa :)
nak buad mcm mana . buzy aje memanjang .
balek rumah teroz terbongkang . kahkah .
sebenarnye kan saya suka sangat kerja kt tempat kerja saya sekarang .
BASIC STORE .
seronok sangat kerja kt situ .
tapi cukop bulan neh saya dah nak berhenti .
sebab ?
sebab saya kena prepare untuk PLKN .
saya nak ambik result dan lesen .
lagipun mmg dulu saya kerja tue sambilan aje sementare tunggu result SPM .
redha aje laa walaupun berat hati nak berpisah .
setiap pertemuan akan ada perpisahan kan ?
tapi harap2 ukhwah tue takkan terputus mcm tue saje .
mcm mane saya berat nak melangkah keluar dari sekolah
mcm tue laa saya berat nak tinggalkan mereka semua .
tapi perjalanan hidup saya jauh lagi .
so saya kena teroz kan jugak langkah demi langkah untuk masa depan saya .
BASIC STORE
kenny
ms. tan
abg min
jessica
deppa
ah kim
otto
kak vasu
kak ros
yusuf
kak ina
mei leng
panjang umur kite jumpa lagi yea :(

No comments:

Post a Comment