I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

22 March, 2011

KPL (:

sudah 10 hari saya menjadikan hospital sebagai rumah kedua
wait ! bukan saya yg saket , tapi saya menjage ibu saya (:
secare tak langsung , banyak aktiviti dan perkara yg saya terpaksa tangguh dan ada jugak di abaikan terus.
so, semalam isnin bersamaan 21 mac 2011 tarikh tutup permohonan kursus perguruan lepasan SPM.
saya sudah selesai memohon di saat-saat akhir sebab atas kelalaian saya sendiri.
terima kaseh kepada kawan saya ini yang sering kali memanggil saya ADIK kerana memaksa saya memohon walaupun masa tue nombor pin pon tak beli lagi.
nak seribu daya , tak nak seribu dalih
yeah .. saya akan ingat kata-kata itu.
tidak sia-sia saya mempunyai seorang ABANG yang prihatin mcm anda (:

No comments:

Post a Comment