I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

30 March, 2011

sukesukiSAKAI :P

okeh ! saya tahu saya sangat malaz mengUPDATE blog.
sampaikan takde sape yg nak jadi follower blog gewdik saya.

padan lahh muke ! HAHAHA



hari neh saya menjejakkan kaki buat kali kedua kat STeP.

untuk betolkan sijil behenti saya yg salah (:

pakaian ala ala budak sekolah ye .

seluar track + tshirt BG (promote :P)

lepas tuhh singgah rumah neysh sbb nak kompom kan pukul berapa nak pegi gunting rambut dea.

tengah2 duk bersembang , elok saje myvi park depan rumah dea .

okeh ! saya tahu siape. syera !

sebenarnye sebelom tuhh ajak saya teman dea ke merate tempat.

tk sempat nak balek tukar baju + seluar pon .

teroz dea heret saya , along , aniz sekali .

pegi hantar lappy dea , bayar bil berukband , melantak kat tesco !

muke saya n along innoncent gile ngn pakaian tuhh . HAHA

lepas hantar aniz kat rumah dekna sbb dea nak ambik moto ,

then kitorang teroz melepak kat rumah syera .

tahu ape hasil nye melepak kat situ ?




jeng ~ jeng ~ jeng !




gewdik kan ? (HAHA)




inai tuhh pakai semalam lahh (:




SAKAI :P

No comments:

Post a Comment