I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

03 April, 2011

duduk diam diam ^_^

MATA PANDA !
again again and again ! HAHA 2 hari lepas pukul 3 lebih baru tido. semalam 4.15 pagi baru lelapkan mata . sebab asyik bergayut dgn *kawan baek saya :)
*selamat tak jatuh :P (bukan monyet lahh)
semuanya pasal dea tipu saya ! padan muke awakk . tipu saya lagi . kan dan terkantoi . HAHA alasannye , ada sebab kenapa dea tak ceritakan hal sebenar.
*okeh , awakk ! saya tak kisah lahh apa pon alasan awak . kita kan kawan :)

sepatutnye hari neh saya pergi dengar taklimat untuk futher study . taklimat tuh tak wajib pon tapi saya rasa saya patot pergi sebab nak tahu lebih detail .


mulanya saya dah confirm pergi dgn dekna , tapi oleh sebab sebab tertentu , dea tak dapat pergi . saya ajak along , along pon ada hal , saya tanya farah , dea pon tak dapat teman saya , syera pon same . okeh , takpe . saya pon dah tak rase nak pergi . so , hari neh saya duduk rumah sahaja :) siape nak keluar dgn saya ? angkat tangan !

1 comment:

  1. nmpk nya, xda sapa angkat tgn, anda keseorangan lolz.
    im Kojak ;P

    ReplyDelete