I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

02 April, 2011

Ini Bukan Love STory Saya

saya baru perasan yang blog gewdix saya neh tkde 1 pon entry KISAH KASIH saya . mane nak ada kalau boypren pon takde . HAHA . iye . saya takde boypren . semalam saya bergayut di telefon sampai pukul 3 lebih dengan ex saya .
*kitorang kawan baek (:
macam macam yang kitorang sembang . due due mmg banyak mulut , banyak cerita . mesti korang tertanya tanya , takde ke perasaan sayang antara kitorang walaupun siket ? wahh ! soalan cepumas tuhh ! nak jawap ke tidak ? saya pilih untuk jawap !
*perasaan sayang saya pada dea tk pernah kurang walaupun siket. tapi saya dgn dea takde jodoh. mungkin lebih baek berkawan mcm sekarang. 4 tahun kitorang kapel tkkan lahh senang2 saya boleh buang rase sayang itu. saya senang berkawan dgn dea . kitorang kawan yang saling memahami (:
DULU masa kitorang berkawan sebelum kapel, dea penah tanya saya boypren mcm mane yang saya nak. saya jawap saya nak boypren saya macam dea. SEMALAM pon dea tanya, dan jawapan saya maseh sama.
*bonus kalau saya dapat dea kembali :D
melalui pandangan mata saya , dea seorang lelaki yang :
+ loving

+caring

+ responsible

+ tegas

+ understanding

+ he know my taste !



**ada 1 cerita lagi !
awal tahun neh dea selalu merungut yang dea tk dapat kerja lagi. sedangkan masa tuh saya bekerja part time
*lepasan SPM !
then , after saya berhenti hujung bulan 2 , saya dapat tahu yang dea dah bekerja ! yeaayyy ! saya tanya dea kerja ape . dan dgn nada serius dea kate dea kerja teruk , dgn erti kata laen buruh kasar ! saya tak percaye siket pon . tapi dea tetap kate ye . saya tanya dea kenapa tak kerja DOLI balek ?
*dulu dea kerja situ sementare tunggu result SPM & masa dea cuti sem.
dea kate dea tak nak . okeh takpe . mane mane pon okeh asalkan halal (: tapi hari rabu hari tuh kawan saya cakap yang dea nampak ex aka kawan baek saya itu kat DOLI . semalam saya tanya dea , betoi ke yang dea kerja kat DOLI balek ? dea kate tak , and mungkin kawan saya tuh salah tengok . saya pon mati mati lahh percaya . **nak dijadikan cerita , tadi saya keluar dgn kakak saya dan singgah makan kat DOLI lepas tuh saya perasan itu dea ! waiter ! okeh fine ! saya dah tahu !
*awakk , awakk , awakk tipu saya ! saya geram neh awakk !
awak pandang saya , saya pandang awak dan kita ketawa . saya tak kisah lahh . asalkan awakk gembira . kita kan kawan (:
*tapi saya geram lagi neh awakk ! siap awakk nanti ! grr`

No comments:

Post a Comment