I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

28 June, 2011

Tragedi Tragis ):

26Jun2011 >> excident dgn straighten rambut kakak saya yg memang tengah panas menggelegak ! akibatnya , parut yg sangat lahh besar dibahagian tersebut . kesan dari insiden itu , saya tak boleh pakai seluar . agaknya seminggu lebih jugak lahh pakai baju kurung & skirt labuh pegi kelas , grrrr !

28Jun2011 >> luka makin teruk + makin pedih perit ! kawan kawan saya suggest kan saya untuk ke klinik sebelom makin parah . tidur pon meniarap ! tapi saya takot . clinicphobic , ahahahaha .

NOTE :
3 minggu 4 hari saya sudahh berstatus ! loveusomuch !

MOOD :
sedihh ! (T.T) peritnya tanggung rinduuuu !

P/S untuk awak :
awak , saya dahh letakkan MENCINTAIMU SAMPAI MATI di ruangan ini (:

No comments:

Post a Comment