I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

26 June, 2011

Untuk Byyhun`d Saya (:

Saat Kau Pergi by Vagetoz




Saat kau pergi


Berlinanglah airmataku


Betapa cintaku rasakan


Kebahagian itu


Kini lenyaplah sudah




Tak pernah ku inginkan


Perpisahan ini terjadi
Ku hanya bisa merelakan


Jika memang kau pikir


Inilah yang terbaik


*sekerat jeh liriknye (:




heyy awak , awak ingat tak masa kita tengah bercakap kat tepon , tetibe awak diam dan awak bagi saya dengar lagu ini . saya pon terdiam sebab saya tergamam . awak buat saya tak keruan malam tuhh sebab saya cuba tanak pikir yang awak dahh nak pergi , takde lagi dekat dgn saya . tapi saya dahh cakap kan saya cuba untuk jadi kuaddd . kuaddd mcm awak , heee . malam malam saya , 1025 text kita dari 28May saya baca sambil dengarkan lagu itu sebagai santapan sebelom saya tidur mimpikan awak bersama airmata (:






Nurul Nazahah >> budakk kedah >> peneman tidur saya walaupun sebenarnya beliau dari bilik laen >> saya kena sepak dgn beliau setiap kali saya menangis , kejammm (T.T) >> tapi saya sygg beliau (:




awakk , saya tak pernah tanggalkan pemberian awak ini sebab saya nak selalu dekat dgn awak . saya akan sayang dan jaga pemberian awak ini sepertimana awak sayang dan jaga ia , walaupun saya bukan yg pertama menyarung cincin ini (:



heyy hun , iloveusomuch ! loving youu , missing youu makes me sick but i prefer to choose it because i really love youu .

No comments:

Post a Comment