I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

21 June, 2011

jantunghatipisang :D

ai hai semua :D harini saya nak berkongsi cerita tentang kisah kasih saya .
mesti semua terkejut kan . heeee . saya dan jantunghati tersangat lahh baru lagi .
tapi beliau lahh mastermind hati saya . nak kea saya cerita permulaan kisah KAMI ?
erkkk . nvm lahh . saya mahu simpan . tamao share :P


dengan beliau , saya rasa saya tak mahu kemana mana lagi selain dengan beliau . beliau mewarnai hari hari saya . UNIK nya beliau , beliau tidak melayan saya sepertimana BOY layan GF . tapi saya takesa dan sangat senang dengan cara itu sebab saya tk perlu sorok kekurangan saya . pendek kata , tak HIPOKRIT :D tapi beliau tetap menyayangi saya . saya tahu itu . dan saya pon sangat sayang akan beliau teramat . iloveusomuch !


ini picca masa mula mula kitorang kenal , masa mula mula jumpa , masa dua dua takdea sebarang perasaan . *kesian kakak saya telah diCROP . heeee . soryy La :P erkk . actually , saya sangat lahh tasedar bile masa saya berposing sedemikian rupa bersama beliau . gilaaaa kan ? heee . bila sudah bersama dan saya belek belek balik semua picca kitorang , baru saya perasan .
28May2011

credit to BOTAK a.k.a BOY kakak saya (:
cerita disebalik binaan ini : bentuk HATI yang mula dibentuk . BOTAK ukir nama beliau dan kakak saya . dan letakkan nama saya dan si jantunghati . ALASAN : saje jeh suke suke . memandangkan kitorang jeh bukan pasangan couple .

conteng conteng by : CikTyty (:
venue : Bilik 303 *MGT162 replacement class .
time : 9.29PM


wahhh ! banyak banyak gilaaaa kan . heee . macam macam bentuk dan rupa . sebenarnya ketiga tiga cincin ini membawa banyak makna untuk saya . inilah kesayangan sepanjang hayat saya .

JariManis : cincin trio saya bersama adik adik saya , Ikmal dan Alia .

JariHantu : cincin emas putih pemberian bonda tercinta . cincin ini 2 bentuk . sebentuk lagi untuk kakak saya .

JariTelunjuk : pengganti diri si jantunghati sepeninggalan beliau untuk saya . beliau akan pulang ke Subang pada 24Jun2011 . sedihhhh (T.T) cincin kesayangan beliau . beliau pula kesayangan saya .

sebenarnya , saya post entry ini disebabkan ketidak-stabilan emosi saya . saya tidak bersedia lagi untuk berjauhan dengan beliau . tapi , saya terpaksa merelakan . saya redha . beliau separuh dari nyawa saya .

NOTE :
awakkk ! awakk jangan risau iyea , saya akan jaga pemberian awakk itu sepertimana saya jaga kasihsayang kita . iloveusomuch , sayanggg !

1 comment: