I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

16 July, 2011

DEJAVU

apa itu dejavu ?

jawapan >>






sesuatu peristiwa yg kita rasa pernah terjadi sama ada dlm mimpi atau realiti berulang lagi .






so , hape yg saya mahu cerita ini sedikit sebanyak seperti dejavu . kisah saya ):






DULU , saya ada seorang kawan rapad yang boleh saya kategorikan sebagai sahabat saya . beliau berjantina lelaki . mybe korang rase pelik dan mustahil bagaimana pasangan yg berlainan jantina boleh berkawan baik dan tak lebih dari itu . yea , itu lahh kami .






kitorang kawan mmg dahh lame . bertahun tahun . susah senang , suka duka , rahsia kerajaan semua kitorang share . dari saya berstatus sampai lahh saya solo balik . kira beliau mmg orang terpenting untuk saya .






tapi , saya tak tahu mane silap nye , beliau berubah sekelip mate . seolah olah seperti orang baru yg langsung saya takenal ! beliau anggap saya seperti tak wujud . nak dijadikan cerita , mungkin kuasa Allah mungkin jua kebetulan beliau dan saya bekerja part-time di satu tempat yg sama ! bayang kan lahh mcm mane , tapi oleh kerana kerja , saya bersikap profesional . saya takesa beliau mahu anggap saya tak wujud atau apa .






tapi yang paling saya tak tahan , beliau seolah-olah menduga saya . seperti cuaca yg boleh berubah , seperti itu lahh beliau . sekejap beliau boleh menjadi seperti yg saya kenal dulu , tapi beberapa ketika beliau berubah menjadi orang asing untuk saya .






dan sehingga sekarang beliau terus hilang dari hidup saya .






SEKARANG , saya punya seorang kawan yg sangat mengambil berat tentang kawan kawan . kitorang 1 group yg sgt rapad . beliau jua lelaki . beliau seperti abang kpd kami . kecik , faten , ima , saya dan adik kpd kak farah .






tapi disebab kan 1 insiden , beliau mengambil tindakan untuk mengasingkan diri . dan yg paling teruk terkena tempias nye , saya dan kak farah sebab sebelom tuhh , saya ade ngusik dea dgn nada yg serius . saya tak tahu yg beliau terasa .






saya sudahh mohon maaf , tp beliau tetap nekad untuk begitu . bayangkan , jalan sebelah pandang dgn sebelah mate pon tidak . seolah-olah mcm tapena kenal langsung ! pernah sekali tuh , hari jumaat . test CTU101 , dea meninggi kan suara kt saya . tersentap sekejap dan saya jeling beliau . sehingga sekarang , beliau terus menendang saya .






NOTE utk byyhun`d >>






awak , awak takkan buang saya kan ? awak takkan lenyap dari hidup saya kan ? awak takkan tinggal kan saya kan ? janji tau awak :D

No comments:

Post a Comment