I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

18 July, 2011

Home Sweet Home !

arrrgghhh ! leganya dapat tengok rumah . rinduu mak abah , anak anak buah , Aris Nuqman & Arissa Zahra (:






*rinduuuu jua yang teramat dekat awakkk !












semalam Sabtu , saya dan keluarga berkampung di Gunung Semanggol . kenduri di rumah sedara saya .

harini Ahad , perkara pertama yang saya lakukan bile bukak jeh mata , text Dekna . inform beliau bahawasanya saya teramat lahh free harini . mao hangggg ! kesian beliau , dari malam Jumaat lagi text saya untuk berjumpa .












1.15 pm saya keluar dari rumah memandangkan Dekna abiz keje pukul 1pm . aktiviti harini , movie ! Flat 3A menjadi pilihan walaupon Dekna tahu beliau akan menjadi mangsa cakaran saya effect dari ketakutan yg terlampau . heeee .












sesampainya saya disana , aksi laga laga pipi plus pelok pelok kelihatan . macam tak jumpa setahun ! ahahaha . lepas beli tiket , tomyam Mami yg paling sedapp menjadi santapan saya . itulahh kegemaran saya sewaktu kerja dahulukala :P












2.45 pm gerak masok wayang ! kami bertiga termasok BF Dekna yg jua kawan saya khusyuk jeh tgk cite tuhhh . terbaikk wokk ! selesai wayang , kitorang menyumbangkan suara pulak . bak kate Dekna "rinduuu dengar Ty nyanyi" maksodnye disitu , beliau rinduuu akan suara saya yg teramat lahh sumbang , heee . Sekadar Dipinggiran by Franscisca Peter , Tiada Jodoh Antara Kita by Ziana Zain , Airmata Ibu by Siti Nurhaliza n blaaaa blaaaa blaaa menjadi pilihan saya . Cinta by Melly & Krisdayanti lagu terakhir duet saya dan Dekna (:









selesai semuanya , kitorang jalan jalan dan jalan . sempat jugakk saya beli baju *sifat shopholic yg tabole dikikis . saya jua sudahh berkira kira mahu membeli satu untuk Encik Sayang tapi setelah 4 kedai saya masok , saya teringatkan sesuatu . teroz saya cancel untuk belikan beliau baju .





*awak , bukan saya percaya mitos tersebut . tp banyak kejadian telah berlaku walaupun kata awak itu hanya kebetulan . mitos atau kebetulan , saya tetap tidak mahu mengambil risiko . saya tak bersedia kehilangan awak . maafkan saya , saya tak kuat . nanty saya carik kan laen untuk awak iyea (:






Oldtown menjadi persinggahan melepaskan lelah setelah penat berjalan . sambil tuh boleh jumpa Along & Hadi . memandangkan Along kerja dan tak dapat join kitorang .








ini saja yg perlu saya bayar memandangkan minuman telah di sponsored kan oleh Hadi si kawan lama (:










sementara menanti hidangan untuk disantap (:




beverages : Pepsi Lemon & Enriched Chocolate








kegedikan melampau :P



credit to Dekna






terlepas jua rinduuuuu saya kepada kalian .


*kerinduuuan saya kepada awak terus meningkatt !




NOTE : ini entry SEMALAM tapi tak dapat di postkan sebab Mr. Net carik gado dgn saya . k bye !

No comments:

Post a Comment