I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

23 July, 2011

Mengarut Memalam Buta =="

pejam celik pejam celik dahh seminggu .
esok dahh nak balek Ipoh ):
sekejap jeh kan .

*tapi berpisah dgn awak sejak 23Jun2011 saya rase dahh mcm bertahun . rinduuuuuu nye saya kat awak (T.T)






entry harini tak disertakan pic tau mcm entry sebelom sebelom neh .



actually nk bagitau , saya ada header baru .
hasil tangan
Miss Kirara a.k.a classmate saya (:



sweet , kan ? heeee .






assigment BEL120 dahh siap ,



MGT162 pulakk saya sudah tahu dari mana mahu mula :D



terima kasih daun keladi untuk tunjuk ajar kakak saya . iloveyouu lahh . ahahaha .






tak banyak mahu update sebenarnya . blurrr blurrr ! =="



cuma saya semakin muflis bila jejak kaki pulang ke kampung .



shoppingggggggggggg ! *nak berjimat ! grrr .






awak , saya semakin parah sebab rinduuuuuuuuuu kan awak . macam mane neh ? (T.T)

No comments:

Post a Comment