I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

20 July, 2011

Blogwalking )':

Tadi saya berblogwalking dekat Syera si Teman Rapat yg same same shopholic , same same perot tong tong tong ! :P






Tengah syok syok menyelinap kat blog beliau , tetibe saya terjumpa 1 entry ini . Tentang saya , beliau dan Along sebelom kitorang berpisah . Rinduuu nye saya akan moment lampau kitorang . terlampau banyak !






*dan gambar ini telah menitiskan airmata saya buat sekian kalinya . Betapa rinduuu nye saya terhadap mereka ini ):


















korang , jangan lupa Ty tau . Ty tak lupa korang sedetik pon . Sumpah Ty rinduuu korang sangat . Korang yg selalu teman hari hari Ty yg suram . Ty sayang korang !






*Saya rinduu dan sayang awak jua , wahai pendera hati (:

1 comment:

  1. sayang! wuuuu thank 4 diz entry..hope to see u soon..rindu bngat sama kamo n the 1 n only laksa pulas due mngkok! hahahaha

    ReplyDelete