I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

01 October, 2011

All The Day

Macam-2 saya mahu update harini. #Sedang berada dalam mood yg bercampur baur.





#FIRST





29Sept'11 >> Saya langsung tak sentuh PC untuk ONLINE saya punya MukaBuku.





30Sept'11 >> Saya sangat terkejut sebab ada UNKNOWN ceroboh ONLINE MukaBuku saya dan chat dgn kawan-2 saya. Lastly, saya dapat tahu dari someone yg seorang yg saya kenal lama yg ONLINE kan MukaBuku saya. Apa motif? Saya pon tak pasti. Saya tak mengiyakan sebab saya takde bukti, saya jua tak menafikan sebab saya rasa ada kemungkinan besar disitu. Mendidih sebentar, cepad-2 tukar password.




#SECOND




Happy sangat dapat hangout dgn mereka sahabat lama. DEKNA, ALONG, TEAH, AEN. Terlepas rinduu pada mereka. Masa dinner dekat MCDONALDS, terserempak pulak dgn nyah-2 meletop masa zaman sekolah dulu. ALLY & DAFI. Pusing cari dress, karaoke dan makan :)




#THIRD




Dalam tengah suka-2, tiba-2 mood bertukar sebentar. Semuanya jadik masa kat karaoke. Ada masalah siket kat bilik yg kitorang dapat then saya & DEKNA pergilah panggil pekerja kt situ a.k.a orang yg kitorang kenal jugak. Dahh settle semua tuhh, dia sempat lagi nyanyi satu lagu sebelom keluar. Masa tuhh, saya tengah berdiri then tetiba dia pegang belakang saya. Masa tuhh saya tak fikir apa-2 pon sebab mungkin saya halang dia then saya pon duduk. Saya duduk sebelah kanan ALONG & dia sebelah kiri ALONG. Tengah dia menyanyi, saya rasa ada orang pegang bahu saya, saya pandang. Tangan dia! Saya tak hiraukan. Then, boleh pulak dia cucuk pinggang saya. #WTF, Man! Saya pandang dia then saya buad taktahu. Lamaaaaaaaaa lepas tuhh, saya ingat dahh stop lahh. Tapi, tetiba boleh pulak dia main cubit-2 saya. OMG! Bila lagu dia habis, dia pon keluar. Fuhhh, lepass bala. Sebelom nihh ponn mmg saya mmg ade dengar dia ade buad kes. Tapi ingatkan dia takkan berani buat dekat kitorang yg dia dahh kenal lama.




Kau mmg sial lahh jantan! Kau ingat kau siapa nak pegang-2 aku! Kau takde hak! Pukimak! Jgn ingat aku macam perempuan lain yg senang untuk kau pegang! FUCK!




#FOURTH


Tengah lepak MCD, tetiba Mak tepon. Nuqman tengah tunggu Maksu balik nak potong kek harijadi dia. Alahai, baby Maksu. SoSweet~! :D Saya pon rushing lahh balik nak celebrate belated birthday dia pada 28Sept yg lepas :)




#Nuqman & Mama



Happy Belated Birthday, my beloved nephew ARIS NUQMAN :)



Maksu loves youuuuu <3

No comments:

Post a Comment