I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

14 October, 2011

Al-Hijab




Okayy, entry harini ada kaitannya dgn poster kat atas nihh. *Kalu takde kaitan apa gunanya, kan?


Semalam saya, Along, Dekna and Hadi pegi tgk cite kt atas tuhh lahh. Semua idea Along. Kalu ikotkan saya dahh cancel last minute sbb P Pain saya yg sgt terok. Tapi, lastly pegi jugak sbb cair dgn pujukan Dekna. Haishh =.="


Plan nak tengok show pkoi 9PM, tapi atas masalah-2 teknikal terpaksa lahh ambik midnight 10.45PM.


Sementara tuhh pegi makan dulu. Saya tak habis makan pon, tak luak pon sebab tekak rasa mual. Bazir jehh. Habis diorang makan, kitorang pon jejalan lahh pusing taktahu nak kemana. Then, berenti pulakk kt kiosk handphone. Dekna tengah survey Samsung Galaxy tapi taktahu nak ambik yg mana 1. Tengah-2 duk survey saya lari sampai taksempat nak bagitau diorang ke toilet jap sebab dahh takboleh nak hold rasa mual tuhh. Then, keluar lahh semua isi perot. Keluar dari toilet pegi sembang-2 dgn Ela kejap dekat kiosk dia sebelom pegi balek kt diorang.




Dalam wayang tuhh, ada 7 orang jehh termasok lahh kitorang 4 orang. Biasalah, kan time-2 weekdays mana orang nak tengok midnight sgt. So, duduk pon tak ekot nombor seat. Mula tuhh ingatkan nak feel sorang-2 tapi Along pulak spoil suruh duk sebelah dia. Filem tuhh, sumpah seram gilaaa sebab saya sendiri dahh sampai memanjat Dekna. Lengan dia takpayah cakap lahh, mesti lebam sebab kena cengkam dgn saya. Part tengah-2 tuhh lagi lahh. Rasa macam nak lari balik jehh. Duduk sebelah Along, Along lahh yg pelok saya. Dahh nanges time tuhh. Sumpah mmg rasa nak balik. Along jugak lahh yg usap-2 belakang saya. Mata? mengadap belakang di bahu Along. Seat jua bukan sorang 1 dahh. 1 setengah jehh, share dgn Along. Selamatlah Along pon gugurl. Ehee :P Paham-2 jeh lahh adik non-biological Along nihh macamana. Laen kali suggest lagi cite hantu tau walaupon dahh tahu bahawasanya adik Along nih sgt lahh pengecut.




Utk blogger sekalian yg mana tak menonton lagi filem nihh. Boleh lahh pegi beratur beli tiket sekarang. Superb Best!


Saya bagi *****

No comments:

Post a Comment