I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

13 October, 2011

Hari-2 Saya :)

Hai hai semua :)


Kita mulakan entry harini dgn senyuman. *Takmao sedih-2 dahh. Bak kata pepatah, buang yang keruh ambik yang jernih.




Sebenarnya, saje jeh gedik-2 nak post entry nihh. Takde motif pon sebenarnya, ehee.




Saya sudah potong rambut :) *Terpaksa sebenarnya :(









Tengok pc diatas. Taknampak beza pon, kan? Tapi realiti boleh nampak rambut saya sudahh pendek sedikit. New hair, new spirit :D








Okayy, pc nihh boleh kot nampak ada perbezaan rambut yg sudahh pendek berbanding duluu. *Untuk mereka yg mengenali. With my worse eyebags, fake smile and pale face. Sehari selepas semuanya kembali seperti dulu walau ada beza siket :)



Pc #GEDIK, selepas di conteng-2 oleh saya. So, okayy siket lahh berbanding pc tadi. Kira macam before and after lahh :) Ready to hang out!






Hang out dgn mereka ini. Zsazsa & Dekna. Okayy, saya tahu saya pendek :( Lepak-2 kat Oldtown sambil kacau Along keje :D







Okayyy, ini Farah Husna a.k.a my sweetsourbitterhoneyeverbestie :D Una study kat UiTM Bukit Mertajam, Penang course Electrical Engineering. Mostly kawan-2 saya memang futher study engineering. Saya sorang sesat tetiba tukar haluan sebab tak confident. And now, saya sangat suka dengan Business :) Okkk, berbalik cerita pasal Una. Kitorang kenal since primary school lagi. Sangat rapat dengan dia sebab kitorang ada chemistry yg teramat kuat. Jua rapat dengan family dia. Tapi, since dia pindah SMT Taping kitorang dahh jarang jumpa sebab memasing buzy dgn aktiviti masing-2. 2 tahun kitorang terpisah *Still contact on the phone & FB. Kitorang dapat spent masa sama-2 macam dulu masa buat part-time. Kerja 1 tempat, heaven kot :) Last jumpa, time tuhh jaa lahh sebab sekarang memasing dahh lain negeri. So, ingat nak meet up dgn dia sementara sama-2 tengah cuti sem. Una dahh mcm twins saya, susah senang kitorang share sama-2. She's my ever after bestfriend. Sedang rinduu ini makcik sebenarnya. Haish.




Ini pulak, rasa-2 takpayah diperkenal dahh kot. Sangat familiar dalam belog nihh haa. Takpercaya?



<<=== Cuba tengok sidebar sebelah kiri. Okayy, dahh, kan?


Everything turns to normal. The old we had before eventhough it have a bit changes. Saya dahh takboleh demand mintak awak letak gambar saya utk jadi wallpaper phone mahal awak tuhh. Pon dahh dahh takboleh demand mintak awak mimpikan saya. Awak kena lahh adil, kan? :D


Saya rinduu Uncitt saya, saya ponn rinduu nak jadi Ucukk awak macam dulu, tapi saya paham. Saya redha, awak. Saya redha dgn apa-2 jua yg akan jadi lepas nihh sebab saya tahu keadaan saya. Saya serahkan semua pada takdir Allah. Tapi, saya tetap sayang dan cintakan awak macam duluu, takpernah kurang siket pon. Sampai saya mati :)

No comments:

Post a Comment