I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

25 October, 2011

Taiping :)

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua :D


Harini saya nak update apa yg saya lakukan sepanjang masa saya di Taiping.


First and foremost, semestinya seawal pagi saya berjogging dgn Dekna di Taman Tasik.
Kadang-2 Along and Teah akan jua turut serta.





Menjelang tengahari, saya akan berkampung di rumah Dekna atas ajakan


Maklang-MakDekna-Our Mummy.


Lunch disitu dan kadangkala akan terlajak sampai ke tengah malam.


Saya nihh dahh macam anak Mummy dahh :P





Then, harini we all plan nk pegi jejalan Taiping sebab dahh teramat kerap ke TS.


Orang-2 kat sana pon mesti dahh bosan tengok muka we all sentiasa. HAHA.





Oleh kerana we all pon dahh bosan asyik melalak menyumbangkan suara,


kitorang cuba cari aktiviti laen. Nak tengok movie, macam tak best jaa berdua. Nak tunggu Along dgn yg laen free :)


Kitorang pon cuba cari aktiviti laen. Well, paham-2 saja lahh, Taiping bukan bandar yg besar. Cumanya bandar ini bagi saya ketenangan tatkala saya memerlukan.


So, oleh kerana time pon macam suntuk jaa, we all decide nak pegi Top One Silver, saya mahu cari rantai kaki. Rantai kaki pemberian Along dulu dahh putus T.T





Lepas tuhh plan nak lepak The Gate since dahh lama tak lepak situ. Tetiba teringat kat Shera, duluu selalu lepak sama ini makcik disitu :D


Teah and adik dia ponn join kitorang.


Spaghetti Carbonara menjadi santapan saya untuk lewat petang tadi.





Bold





Ini favourite dessert saya, MangoCheeseCake :D





Lepas makan dan bergosip, datang pulak gengg Oldtown Dekna. Acay and Hazril. Masa tuhh Teah and adik dia sudahh mahu berangkat pulang.


Sembang-2, and mula pikirkan aktiviti seterusnya sambil menanti hujan diluar sana berhenti.


Tanya sorang-2 memasing sedang blur, maka saya pon teringat sesuatu.


BOWLING! Lama dahh tak main. Memandang perot saya pon dahh semakin ke depan dari hari ke hari, tak salah rasanya kalau melakukan sesuatu yg berkonsepkan sukan.


Kitorang maen 2 games jaa sebab hari ponn dahh beransur malam.


Tepat 9.30PM baru lahh memasing gerak untuk pulang :)







Ini Pc yg dicapture curi oleh Dekna, tahu-2 ada dalam hp murah saya itu.





Okayy, sekali lagi we all balek dalam hujan. Hindustan sangat, kan? :P


Jangan lahh demam lagi.





Andd sementara sedang berbelog mengupdate entry nihh, saya terpandang new feed FB dan saya sangat tertarik dgn ini.





V


V


V





Macam terkena batang hidung sendiri jaa ==" Well, apa yg dikatakan itu sememangnya betoi. ::.Kalau lahh seseorang boboy tuhh benar-2 sayang akan seseorang gugurl itu, mustahil lahh akan wujudnya gugurl laen walau mcm mana pon situasi. .::


::.Dan kalau benar seseorang gugurl itu sangat sempurna dimata seseorang boboy itu, takkan terADA nyaa third-party, kan? .::


Maybe bukan salah boboy 100%. Macam saya,


# saya tahu saya takdapat buat awak bahagia dgn saya walau saya dahh cuba sehabis mampu. Saya tak salahkan awak. Punca datang dari saya, kalau tak, awak tak mungkin cari laen, kan? Saya doakan awak tetap bahagia dengan DIA, saya masih disisi awak bila saya diperlukan. Awak jangan risau, awak tetap tak kehilangan saya :D

No comments:

Post a Comment