I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

24 November, 2011

2# Thursday Slabb

Heyyyyyyyy all :D
Sekarang dahh masok dua minggu kelas bermula *seminggu awal dari main campus sebenarnyaa.
Well, so far kinda tired with all compact lectures schedule. Sumpah penat gilaaaa. Kelas mula seawal 8am sampaaaaaai 6pm. Ada gap sejam dua tiga tapi rase mcm tkcukop jehh
*tak bersyukur :P
Tapi harini balik awal sebab ada 1 kelas jeh, lagi dua lecturer ada induksi meeting segala bagai.

Minggu nihh jugak ada something yg pelik terjadik dkat saya sebenarnyaa. Nak tahu?

Jengggg jenggg jengggggg~!

Dari Jumaat sampai Isnin lepas saya gilaaaaa mengidam satay. Taktahu kenapa obses terlampau nak makan satay. Ada 1 gerai satay betoi dkat dgn apartment saya tapi asal saya pegi jeh mesti takbukak. Grrrr! 5 hari jugak kempunan gilaa oinkoink sampai lahh hari Selasa lepas Kak Farah teman makan satay kat Dataran Ipoh. Order 20 cucuk satay andd Kak Farah just makan 3 cucuk selebihnyaa saya yg habiskan plus dgn Nasi Goreng Ayam Kunyit. Pelahap? Maybee :P Tapi sumpah saya rasa puas gilaaa lepas tuhhh sampaikan Kak Farah cakap saya senyum sampai ke telingaa :D


Ada lagi 1 kejadian. Ehhhhh! Bukan 1 tapi berkali-2 kejadian sebenarnyaa. Saya taktahu kenapa saya sangat careless. Hari Selasa, lepas balik dari kelas ontheway balik apartment kitorang jalan depan Restaurant Ipoh Hainan CR. Then, tetiba taktahu mcmana saya boleh terlanggar kerusi dgn gila kuaaaat yg ada betoi-2 depan mata saya. Masa tuhh ada dua table yg memang penuh dgn manusia-2. Reunion kot, entah. Diorang semua plus Kak Farah gelak sakan termasuk lahh saya gelakkan diri sendiri. Gilaaa ==" Then, semalam masa pegi staff room utk amek barang Puan Zahidah saya dgn gilaa confident bukak pintu and melangkah masuk. Sekali taktahu mcmana wedges yg saya pakai tersangkut dekat pintu and tercabut dari kaki saya. Makaihhhh! Maluuuuu jap sebab meja lecturer lelaki mmg betoi depan tuhh. Apa lagi, En. Azri, En. Syed , Sir Faizal semua mmg gelakkan saya tapi diorang cover. Zieyra yg follow belakang termasuk saya sendiri mmg gelak besar kat situ. Maluuuuuu tapi kalu dahh confident buat silap mestilahh confident cover balik, kan? :P Harini, masa nak langkah tebing masa ontheway pegi GM, taktahu mana salah langkah then kaki saya terpeliuk then tergelincir dari tempat yg sepatutnya saya langkah padahal bukan pakai wedges high heels mcm selalu. Sandal flat jehh pon. Gelak lagi, nasibbb nasibbb. Apalah malang sangat saya 2 minggu nihh. Sampaikan diorang semua tertunggu-2 apa yg akan jadik kat saya pulak lepas nihh.
Pesanan utk diri sendiri ; Watch my every steps that I make :P


Love broken story? Hmm, takperlu rasanya saya coretkan disini sebab saya sudah punya tempat mengadu yg memberi saya ketenangan dan kekuatan yg saya perlukan. Tidak lagi menangis sendirian tapi saya meratapinya dlm doa-2 saya. Bukan BF baru yg saya maksudkan tapi Allah SWT yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Saya tetap meneruskan hari-2 saya tanpa memikir apa yg sudah terjadi. Bukan bermaksud saya sudah melupakan awak. Bukan. Cuma, saya sedang merawat hati saya yg parah. Saya tetap jua lemah, saya tetap menangis. Tapi tanpa sedar orang lain. Mungkin ada hikmah yg berlaku dan saya bersyukur sebab saya lebih dekat padaNya.


[ Takperlu risau, awak takpernah terlepas dari doa-2 saya sebab saya sayangkan awak. Saya tetap ada dgn awak. Saya tetap Adek, saya tetap Ty sepertimana awak kenal duluuu. Saya tetap bersama awak selalu. Semua tuhh takkan berubah sampai bila-2. Janji saya :) ]

No comments:

Post a Comment