I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

19 November, 2011

Second Semester :)

Assalammualaikum dan salam 1Malaysia semua.
First of all, saya nak ucapkan jutaan TAHNIAH buad skuad Harimau Malaya kita sebab berjaya jaringkan 1 gol yg bermakna menentang Indonesia baru-2 nih. MALAYSIA menang wehh! I'm proud to be Malaysian =D

Actually, entry harini takde kena mengena pon dgn bola, skuad Malaysia Indonesia segala bagai. Tapi entry harini saya nak update pasal SEMESTER kedua saya sebagai pelajar UiTM di ITP.

Genap seminggu dahh semester kedua bermula. Well, First week just for courses briefing jeh. Tapi BEL260 dahh ada task dan Isnin nih dahh kena present. Haiyaa`. Miss, we all still having our honeymoon lahh. Huhu.

Semua nampak sempurna dan berjalan dgn lancar utk minggu pertama nih. Cumanya, agak sedih bila tak lagi dapat berkumpul ramai-2 mcm dulu. C-4-5, dulu ada 16 orang. Sekarang dahh tinggal 6 orang. Wehh, korang bayangkan 6 orang jeh yg duduk dalam rumah yg agak besar! Sunyi kot :( Bilik 4 pon tingal saya dgn Suee jeh pon. Tapi, Kak Farah dgn Zira dahh bermastautin dlm bilik 4 sebab dalam bilik 2 tinggal Kak Farah sorang jeh. Kiranya dalam 4 bilik, kitorang just guna 2 bilik jeh. Bilik 1 ada Kak Elly dgn Kak Mira. Bilik 2 and 3 KOSONG.

DBS, tinggal 21 orang dari 24 orang jeh sebab ada 3 orang berhenti. Maybe dapat tawaran lagi baik. Tapi, saya rasa macam dahh lain gilaaaaa group saya. Dulu, Ajim, Ima, TenLia, Kecik, Kak Farah, Zira, Wani dan saya selalu kemana-mana bersama. Study group segala bagai. Tapi sekarang mcm ada gap walaupun still okayy macam dulu. WHY? Saya sendiri taktahu. Hopefully, kitorang dapat close mcm dulu balik.

Minggu pertama jugak, saya sudah mendapat kecederaan pertama. Warden cakap saya budak tiga suku. Gilaaaa kejam, kan? HAHA. Tapi saya masih bernasib baik sebab takde pape yg serius. Cuma, internal injured dekat ibu jari tangan kanan saya. Bukan retak atau patah seperti jangkaan ramai. Ada darah beku, itu yg membuatkan jari saya takboleh nak bergerak. Seksa kot (T.T)

Tapi, jari saya sudah semakin pulih. Janji takjadi kanak-kanak ribena dahh :D Okayy, Byeeeeeeeeeeeeee!

No comments:

Post a Comment