I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

10 November, 2011

Thursday Slabb

Hello peeps :)
Today's entry agak mengarut siket memandangkan takde bahan utk di UPDATE walaupun schedule memanjang padat gilaa.
Harini saya pegi shopping barang sama kakak saya *Tetibaa saya teringat awak, nak awak temankan T.T
Well, tinggal lagi 2 hari saya akan berada di Taiping bandar warisan ini.
Rinduuu mereka semua. Tapi nanti Elya, Kiko dgn Nazaa tak join saya dgn Suee lagi.
Atas sebab tertentu mereka-2 ini takdapat meneruskan pengajian di ITP lagi *Dededih sangaaaaatttt! :(

Tapi kan, saya jua mcm berat jeh nak tinggalkan kakak saya ini. Menggila bersama dia sangat heavenn :D
Bila dia tengok saya baru lepas nanges, serta merta dia ajak saya pegi shopping sebab dia tahu itu terapi utk saya melupakan rasa hati saya walaupun hari sudah malam masa tuhh.
Semalam, seharian saya tak bangun dari katil, demam. Dia jua yg paksa saya bangun, temankan dia beli barang.
Walaupun kadang-2 kitorang tak seiring dlm memberi pendapat, tapi dia tetap ada utk saya. Walaupun kadang-2 jiwa kitorang tak sekata, tapi dia sangat memahami saya.
Walau apa pon, dia tetap kakak saya.


Saat menggila di depan webcam, memakai baju yg sama yg baru di beli.
Saya tahu kakak sayangkan saya walaupun kitorang takpernah sekalipun menunjukkan rasa sayang itu :)



Ini, hasil kerja tangan kakak saya utk rambut saya memalam buta.
Dia sangat suka bermain dgn rambut saya ini.
Bila pegi buat hair treatment, dia sangat lahh iri hati dgn kepanjangan rambut saya.
Dia sarankan utk saya rebondingkan saja rambut saya yg sedia curly murly ini. Tapi, Mak takbagi. Sayang katanya, =="


#Jangan rinduu saya bila saya balek Ipoh nanti, tau? :P

No comments:

Post a Comment