I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

13 November, 2011

3.15AM

Haishhh, tetiba rase mcm nak post entry pepagi buta nihh. Well, esok kan dahh nak balik ke Ipoh semula. Bytheway, masih ada sisa seminggu sebelum mula kelas nanti :)
Bila duduk sesorang, tengok syiling kosong tetiba terFLASHBACK semua moments sepanjang berada di Taiping yg tenang ini. Meh nak list dan elaborate satu-2 :D

Setiap awal pagi semestinya saya melakukan aktiviti sihat, JOGGING. Tapi ada hari-2 terbabas jugak sebab tkdapat nak bangun pagi :P. Seperti biasa, Dekna peneman setia saya.

Dekna, sahabat yg saya anggap seperti adik saya sendiri sebabnya kitorang sanggggggaatttttt close. Beliau jua peneman hari-2 saya di Taiping. Shopping, karaoke, bowling, tengok movie. Paling heaven bila pegi karaoke dgn beliau. Teringat masa kita duet lagu CINTA by Melly&Krisdayanti. Pon ada duet lagu Rindu Bayangan. Nanti bila dahh ada kat Johor, jangan lupaa Ty tau :)




Along, sahabat yg saya anggap seperti kakak saya sendiri. Bila dengan beliau seperti kitorang ada kat dunia kitorang sendiri. Cara kitorang berkomunikasi dan melawak cuma kitorang aje yg paham. Bila terasa tegang, carilah Along sebab beliau sangat suka membuatkan keadaan menjadi santai walaupun masa tuhh memang tengah serius gilaa. Menghabiskan masa dengan beliau di Taiping tak sekerap Dekna sebab beliau bekerjaya. Tapi, masa yg ada kitorang manfaatkan sebaik mungkin bersama-2.





La, kakak kandung saya merangkap teman baik saya. Beliau sangat sempoi. Takpernah menunjukkan sikit pon apa rasa hati beliau tapi saya mengerti. Sangat mengambil berat dan concern terhadap saya walaupun beliau takpernah menunjukkannya depan-2. Tapi saya tahu beliau sayangkan saya :D Menghabiskan masa-2 terluang dgn beliau tidak mengira waktu tapi berkualiti.





Farah, sahabat ever after saya. Cuba untuk mencari masa diluangkan bersama beliau tapi takdir tak menyebelahi kita. Rindu sama beliau yg teramat sangat. Walau tak bertemu muka, kitorang tetap berhubung melalui Mukabuku. Akan datang, kita cuba untuk berjumpa, ya?

Capital D, melepaskan awak seperti merungkai ikatan mati bagi saya. Amat payah tapi terpaksa. Seterusnya, dengan kesusahan yg berlipat ganda maksima saya terpaksa merelakan kepergian awak dari saya. Awak pernah dengar kan ini, MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI. Yes, saya tak mampu untuk milik awak, tapi saya harap saya punya cinta awak. Saya redha dan pasrah dgn ketentuan yg sudah tertulis. Setakat ini saya masih lagi mampu untuk tersenyum dan meneruskan hari-2 saya walaupun terkadang saya tersungkur tapi saya tetap jua bangun meneruskan langkah saya, walaupun saya tahu langkah yg saya ambil semakin lama semakin pincang. Dia lebih perlukan awak dari saya. Payah, tapi saya cuba. Awak jangan risau, saya takkan pernah lupakan awak. Awak, Capital D saya tetap disini. Selamat didalam hati saya sentiasa :)





Dekna & Alongg, moment kita makan KFC memalam buta atas buaian depan rumah Along sebab memasing lapar tetiba lepas dengar cerita Anis DAN bersila atas jalan tar sambil makan burger minum air soya depan rumah Dekna sementara nak hantar Anis dgn Sham balik Ipoh, Ty akan ingat sampai bebila. Benda yg sangat remeh dan terlampau kecil tapi itulah benda yg paling sweet kalau dikenang balik.

La, moment kita pegi shopping hari-2 sampai Adik jatuh bankrap memang best. Kadang-2 lepak McD memalam buta sampai abah called baru reti nak balik :P Moment pegi shopping dgn mata bengkak *Hang ajak sebab nak Adik hilangkan semua tuhh, kan? Merayap merata tempat, dengar lagu sama-2 sebelum tido *Kadang-2 hang saja bukak lagu sedih dan hang kata khas untuk Adik, ngok!





Capital D, saya bukan perampas atau pengacau hak orang. Saya jua bukan perempuan gatal yg cuba menggatal dgn awak. Saya harap awak faham. Saya merelakan semua yg terjadi, jua merelakan awak dgn dia. Maaf, sayang dan cinta saya pada awak takdapat saya buang lagi.

# Korangggggggggggggggggg! Ty sayang korang maksimaaa gilaaaaaaaaaaaaaa tau :D

No comments:

Post a Comment