I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

05 December, 2011

RINDU

Saya okayy. Saya sangat okayy. Tapi saya taktahu kenapa tetiba saya rasa sesuatu.
Nak tahu apa? Saya rindukan awak. Saya rindukan awak teramat sangat. Saya taktahu kenapa. Saya mintak maaf, saya takdapat buang semua nih lagi. Saya tahu saya salah. Saya tak patot rasa macam nihh, kan awak? Tapi saya mintak maaf, saya betul-2 rindukan awak. Sumpah saya terlalu rindukan awak. Saya rindukan B saya, saya rindukan Uncit saya. Saya rindu nak gadoh dgn awak, saya rindu nak dengar cerita awak, saya rindu nak dengar bebelan awak. Saya rindu semua pasal awak. Saya fikir selama nih saya boleh biarkan jeh rasa rindu saya pada awak singgah dan pergi macam angin. Tapi, saya salah. Rindu saya pada awak terus terusan ada dalam hati saya, makin tebal dari hari ke hari. Saya dahh tak mampu nak tanggung semua nihh. Saya mintak maaf, saya tahu saya salah. Saya tak patot nyatakan semua nih, kan?



Awak jangan risau, eh? Saya cuma rasa UNSTABLE jeh sekarang sebab tuhh saya post benda-2 merepek macam nihh. Saya masih waras, saya rasional lagi. Saya respect gilaa dgn FRIENDSHIP kita sekarang. I'll be professional. So, don't youu worry, okayy? :D

No comments:

Post a Comment