I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

31 August, 2012

My Dear, Friends :')

K.A.W.A.N

Korang semua tahu apa maksud KAWAN?

Bagi aku, KAWAN is the closed mate in life. Selepas KELUARGA, KAWAN adalah yang kedua terpenting dalam hidup aku. Aku takpernah anggap setiap KAWAN-2 aku tuh orang luar tapi aku dah anggap diorang semua macam keluarga aku sendiri. Yes, jujur ikhlas dari hati aku sendiri, aku takbole hidup tanpa KAWAN-2 aku. Aku sayang KAWAN-2 aku macam nyawa aku sendiri. Kalau nyawa aku jadi taruhan tuk diorang pon dengan rela hati aku sanggup. 

Tapi, aku terfikir. Dalam banyak-2 KAWAN-2 aku, ada tak yang ikhlas seikhlasnya berkawan dengan aku? Ikhlas terima kekurangan aku, ikhlas dalam bersahabat dengan aku sepertimana aku ikhlas bersahabat dan menerima diorang apa adanya?

Kenapa entry ini dipostkan? Sebab detik ini, waktu ini, saat ini aku terasa teramat sangat. Tersentap hati naluri habis semua. Saat ini aku terpikir, 
AKU NI WUJUD KE DALAM KALANGAN KAWAN-2 AKU?
Dulu, masa ada couple, DIA buang aku, campak aku terguling-2 macam SAMPAH. Yang aku punya sekarang cuma KELUARGA dan KAWAN-2. Tapi, bila KAWAN-2 layan anda macam SAMPAH, apa agaknya perasaan anda? Lagi perit dari putus cinta!

Mungkin, diorang semua dah bosan  melayan karenah aku yang pelbagai, mungkin jugak dah menyampah dgn aku. Tapi, satu aku nak korang semua tahu. Aku takpernah rasa bosan dengan karenah korang semua, sedikit pon tak terdetik rasa menyampah aku kat korang semua. Bagi aku, sekali dah berkawan, selamanya SAMPAI MATI tetap berkawan.

Diakhiri entry nie, aku nak mohon maaf kalau ada salah dan silap aku selama kita berkawan yang dah mengguris hati korang semua. *Takde kena mengena dengan raya, k.* Aku paham kalau korang dah bosan dengan aku, hati masing-2 kan? :')  Bagi aku, korang semua tetap KAWAN aku walaupun korang semua takpernah anggap aku KAWAN korang. Entry nie jugak takde specification dekat sesiapa, sekadar luahan semata. 

No comments:

Post a Comment