I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

30 December, 2012

Seminggu :)

Assalammualaikum,
Kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang! *Pinjam tagline Maria Elena



Harini genap seminggu saya berada di Taiping sebab midterm break sekali Krismas. Esok balek Ipoh dah *Ipoh je pun Ty. Bukan jauh mana =="* Sepanjang seminggu nie saya rasa amat-2 bermakna! Sebab apa? Sebab saya dapat spent masa dengan Siblings saya yang empat orang tuuu. Sumpah rindu gila dengan diorang nie. Yelah, mana taknya. Diorang semua belajar kat Politeknik. Along Nun terlepas kat Politeknik Ibrahim Sultan, Pasir Gudang Johor. Aen kat Politeknik Port Dickson, Dekna, Teah & Anis *Takde dlm gambar* kat Politeknik Ungku Omar. Masa diorang cuti semester lepas mana sempat nak gather sekali sebab saya dah mula semester baru.

Actually, saya tak sangka pon Along nak balek untuk cuti seminggu nie. Yelah, jauh kan. Tapi bila Dekna kata Along nak balek terus saya macam excited semacam nak balek. Weeeee, hope dapatlah gathering! Time jelah nak jumpa semua pon kan.

Sebelum tuu, 25 Disember haritu sempat meluangkan masa pergi majlis walimatul urus kakak Eila. Along pergi dgn family dia while saya pergi bersama-2 Dekna & Teah. Rindu sangat kat Eila. Terasa sebak bila tengok keadaan Eila yg kitorang sedia maklum tak berapa sihat. Get well soon, dear :')

2 hari lepas tuu baru dapat gather berlima. Anis just jumpa kejap je dgn we all sebab dia ada hal. At least, dapat jugak bersua muka. Then we all decide nak tengok wayang. Tengok cerita apa? Alaaaa, The Hoobit An Unexpected Journey tuuu. Best tu mmg best tapi yang tak bestnya sebab gila lama sampai 3 jam. Naik beku saya dalam tuu sambil gaduh-2 dengan Aen. Kitorang memang suka gaduh. Alaaa, gaduh-2 manja gituu. Hihi. Mesti hg rindu nak gaduh dgn aku naty kan bila balek PD? :')


Dari kiri ; Dekna, Aen, Teah, Ty (saya), Along :D

Lepas dah habis tengok wayang tuu,we all pegi lepak-ing sambil menikmati supper di tengah malam. Malam tuu, saya bermalam dekat rumah Dekna atas sebab-2 tertentu. Puas rasa bila dapat hanging out together lepas sekian lama tak jumpa. Sorry, uolls sebab saya ter-hiperaktif terlmapau. Excited sangat kot :P

Balek dari rumah Dekna dalam pukul 12 tengahari gitu. Mandi-2 kemas rumah apa semua pergi balek ke rumah Dekna. Sebab dah janji dengan mak Dekna nak belajar buat kek. Berjaya! Seronoknya, naty boleh buat lagi :D 

Esoknya, saya & Dekna keluar lagi kali nie dgn Sham. Well, rindu kot nak keluar bertiga. Dulu rajinlah saya jadi orang ketiga bila diorang berdating. Tapi, sekarang dah berubah. Saya plan nak keluar bertiga nie pon sebab nak jernihkan balek persahabatan yg ada. Kenapa nak sia-2 kan persahabatan disebabkan hubungan yg dah tamat, kan? Pergi karaoke dgn diorang mmg heaven. 



Abaikan muka saya yg gedik :P

Sebenarnya saya rindukan KOOMAN COMMUNITY yang dulunya tak ubah seperti 1 family yang rapat. Tapi, kebanyakkan banyak yg dah bawa haluan masing-2. Harapan saya, Siblings saya yg berlima tuu tetap kekal bersama saya sampai ke akhirnya :'D

KOOMAN COMMUNITY

Dafi, Ty (saya), Wada, Along, Eila, Anis, Syam, Sham, Kojaq, Apis, Kimi, Haikal, Zaty, Aen, Ida, Teah, Dekna, Najmi, A'a, Afif, Padli, Fay & Paeh 

Doa saya sentiasa bersama kalian tak kira dimana kalian berada. Harapan saya 1 hari nanti, Kooman kembali bersama. Wish you guys the best! Sampai bila-2 pon kalian tetap sahabat yang terbaik yang pernah saya ada.♥ KOOMAN forever and ever.

No comments:

Post a Comment