I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

24 September, 2011

Final Exam!

Morning pees! *Erkk, jap nak tengok jam. 2.53PM! 8 minutes more going to 3!
Sekali ingat pagi lagi lahh. Haishh! Mana taknye, bukak-2 jeh mata, novel kat sebelah bantal jugak yg saya capai. Bukan ada inisiatif nak pegi mandi wangi-2 then buatkan breakfast. =="

Untuk 1 malam saje, saya habiskan CINTA KONTRAK by Nur Shuhada. Ceritanya, sumpah interesting gilaaaaa! Kadang-2 saya tergelak sorang-2 sampaikan roommates saya terkejut sebab gelak dgn tiba-2. Ada yg kelakar, ada part yg memang saya sendiri dgn tetiba boleh mengalir airmata.

Actually, saya nak cerita pasal final exam. Tapi saya nihh, macam takde exam jeh kan, hiks. Sebenarnye, sekarang tengah ada gap until this Monday. 2 papers more. BEL120 and CTU101 were done :D Alhamdullillah, setakat ini saya sudah all out dgn apa yg ada. Kiranya tak buat kerja asal boleh jeh lahh. Tapi, saya jua taknak letak harapan yg terlalu tinggi sebab takot naty jatoh tergolek. Kalau dapat 2.5 ++ tuhh kira dahh okayy. Tapi kalu 3pointer and above, Alhamdullillah.

BEL120, ada yg senang, ada yg sederhana, ada yg susah. Adatlah tuhh, kan? Tapi saya dahh buad sehabis baik, just wait and see the result, okayy? CarriedMark yg saya dapat untuk BEL120 54.5 over 70. haihh, nak mengeluh ponn takboleh, nak complaint ponn takboleh sebab on-going assessments baik quiz mahupun test sepanjang sem nihh, paling minima pernah saya dapat pon 80. Tawakal dan redha saje lahh :)

CTU101, sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat SUKA! Sebab, boleh jawab dgn mudah. Tak sia-2 saya stay up sampai 4.30am. Thanks to my tummy sebab buat hal tengah-2 malam, LAPAR! Then sambil menikmati maggi mee, selak-2 lahh tajuk hape yg patot. Saya ingatkan sumpah lahh taknak masok dahh dalam kepala hotak nih. Mana taknye, makan maggi mee yg sudah sedia maklum terkandung MSG yg sgt tinggi. Tapi, Alhamdullillah. Saya taknak over-confident sbb naty rasa macam jatuh dari tingkat 5 ITP tuhh bila apa yg saya dapat tak sama dgn apa yg saya harapkan. Berserah segalanya pada Dia :)

MGT162 becoming soon :( Subject yg paling saya tak gemar. Bukan sebab isi kandungannya, tapi atas faktor lain tapi biarlahh saya simpan dulu sebab saya ponn belom lepas lagi paper tuhh. Hopefully, tak repeat paper tuhh lagi untuk sem depan. Saya akan cuba untuk all in out sehabis mungkin. I'll get ready with all my powerful weapons :P *Korang semua, tolong doakan Ty, yea SAYANG korang :D

Last paper saya, ACC106. Saya yg sangat sedia maklum dgn keadaan diri saya yg langsung takde basic Account tersangatlah risau pada awal-2 dulu. Tapi, saya dahh berazam yg saya nak struggle Account sampai saya boleh lekatkan ia ke dalam otak saya. Saya tahu, saya kena mulakan dari A sedangkan org lain F. Sekarang, saya boleh memanjat kesyukuran dan segala puji bagi Allah sebab dgn izinNya terlekat jua walau tak banyak, basic tetap melekat dalam otak saya. Saya dapat 32/40 untuk CarriedMark subjek nihh. Okayy lahh, kan? Saya takpernah dapat A untuk Account, setakat A- jeh sepanjang quiz & test semua.

Habis paper 5hb, tapi saya dan Elya dahh sepakat nak balek ke kampung masing-2 untuk semester break 7hb sebab nak temankan si Nazahah yg habis paper 6hb. Taksabarnyeeeeeeee nak balek kampung :D


Add Image


Gambar atas nihh #Mood GEDIK semacam :P Takde motif. So, ignore :D

*Tapi saya jua ternantikan kehadiran awak, saya tunggu awak setiap masa. Saya nak jumpa awak, saya rinduuuuuuuuu awak. Taksabar saya. Awak, saya tunggu awak :)

No comments:

Post a Comment