I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

18 September, 2011

Warkah Untuk Awak

Awak, awak segalanya untuk saya. Awak tahu tak itu?

Awak volunteerkan diri awak untuk temankan saya beli barang, awak tolakkan saya troli, awak jadik penasihat peribadi tak bertauliah saya. Saya perlukan awak masa tuhh untuk pilihkan saya barang, saya ikut semua pendapat awak. Bila saya cari A, saya ke tempat B. Bila saya cari C, saya ke tempat D. Awak lahh yg banyak betulkan saya. Masa itu, dalam beberapa detik terlintas di hati saya, saya ada awak untuk jaga saya walaupun untuk beberapa jam. Saya rasa sangat selesa dan sangat selamat bersama awak.

Bila awak bangun tidur masa dekat rumah Maksu, awak basuh muka awak dan saya ambik tempat awak kat sofa, awak duduk dekat kerusi meja makan. Saya rasa saya nak tengok awak, tapi saya yg terkejut, tergamam seketika bila saya tengok awak tengah pandang saya. Pandangan awak, laiinnnnnnn sangat. Saya dapat rasakan ada sesuatu disebalik pandangan awak. Kenapa awak?

Bila awak dahh nak bertolak balik, awak SMS saya. Awak kata awak seronok sangat kenal dgn saya. Saya pon. Mula dari haritu kita kerap SMS walaupun kadang-2 kita selalu kenakan satu sama lain. Saya taktahu apa awak rasa, tapi saya dapat rasakan hari-2 saya mula terisi dgn kehadiran awak.

Dalam jangka masa yg teramat pendek, awak propose saya untuk jadi skandal saya. Saya dalam mood main-2, tapi saya serious jadi skandal awak. Saya taktahu kenapa saya bersetuju, apa yg saya tahu, awak dahh mula dapat tempat dihati saya. Saya rasa saya dahh mula sayangkan awak.

5Jun2011, awak sekali lagi propose saya untuk jadi GF awak. Saya tergamam lagi, saya sayang awak tapi saya takot. Tapi hati saya memang ada awak. Saya terima awak. Kita dahh official jadi couple. Sekarang dahh 3 bulan 13 hari kita bersama. Awak ingat?

Dulu, awak mintak saya janji saya takkan tinggalkan awak, awak dahh terlampau sayangkan saya. Saya janji dgn awak. Saya pon mintak awak janji benda yg sama. Awak janji dgn saya.

Sekarang, saya takot sangat saya hilang awak. Saya dahh terlampau sayangkan awak. Awak dahh jadi nyawa saya. Saya taknak hilang awak. Awak, tolong jangan tinggalkan saya. Saya akan mati kalau nyawa saya diragut pergi. Tapi, andai kata tiada lagi sayang awak untuk saya, tiada lagi ruang dihati awak untuk saya, saya terpaksa redha. Itu kehendak awak, tapi saya nak awak tahu saya sayang awak, awak cintamati saya.

Mimpi-2 buruk saya benar belaka, awak. Persoalan-2 yg pernah saya tanyakan pada awak semua tepat. Awak, saya mintak 1 je dari awak. Tolong bagitahu saya yg awak jugak sayangkan saya bila awak dahh terbacakan entry ini. Saya tunggu awak, saya tunggu awak sampai bila-2. Saya tunggu awak sampai akhir hayat saya. Itu janji saya.

No comments:

Post a Comment