I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

23 January, 2012

Meet Up :D

Selamat tengahari semua :)
Selamat menyambut Tahun Baru Cina utk semua Chinese di Malaysia.

For sure semua dalam mood bercuti sekarang, kan?
Oleh sebab itu, saya amek peluang keemasan nihh tuk meet up dgn siblings saya yg dahh tercampak kat merata rata.
Damn, rindu gilaa kat diorang ouhhhh.

Petang dapat hangggg dgn Along jeh, tuhh pon hanggg kat rumah saya sampai ke petang. Dekna tak join sebab kat rumah ada sepupu beliau. Maklang pulak takde,so tugas beliau adalah untuk masak memasak khas untuk abang dan sepupu tercinta, HAHA.

Then, petang yang sama, Hadi text Along ajak kitorang hanggg malam nihh reramai dgn geng Oldtown.

Saya masih lagi dalam keadaan sadis lagi tragis, PAPA KEDANA! Tapi Along nak jugak saya ekot dan volunteer kan diri untuk belanja saya.

Sumpah, segan plus malu wooott sebab selalu sangat dahh dapat simpati orang. Rasa macam USELESS sangat :(

Tapi pegi jugak sebab bila pikir pikir balek, bukan selalu boleh meet up dgn diorang.
*Takpe, Long. Naty bila Ty dahh keluar dari kemiskinan yg tegar nihh, Ty belanja Along pulak, :D


Rinduu sama ini makcek. Dulu ke hulu ke hilir dgn beliau, dahh macam belangkas. Rumah Dekna dahh jadi rumah kedua saya. Maklang pulak dahh macam mak saya. Terharu sangat bila dilayan macam keluarga sendiri.


#Abaikan ketinggian saya yg melonjak secara tiba tiba tuhh. Ketinggian PLASTIK :P
Dapat jugak hangggg dgn diorang nihh. Kurang ler siket rinduu yg ada.
Okayy, kitorang keluar seramai 14 orang.
Fuhh! dahh boleh buat team bola, kan? HAHA



Movie nihh lahh yg kitorang tengok,
UNDERWORLD : AWAKENING
in 3D, ohhhhh.

Kitorang pegi midnight show, 9PM
Pukul 8.30PM Hadi datang amek kitorang memasing kat rumah,
tapi part saya diorang kena tunggu lama siket sebab saya ada masalah teknikal dgn kakak saya.
Sampai around 8.55PM, lagi 5 minit wehh!
Diorang semua dahh acah acah saya. Yee! Saya tahu salah saya, saya mintak maaf semua :P



Ada bakat jadi duta tak? * Mestilah tak, kan. Tau dahhh :)

Habis movie 10.30PM gitu. Diorang pulak nak sambung melalak kat atas.
Sempat pekena 2 lagu, then dalam 12.30PM saya dahh nak balek sebab kakak saya dahh tunggu kat bawah, beliau pon keluar jugak tapi laen direction, hehe.

Diorang yg laen nak singgah makan katanya. Saya dgn kakak pulak singgah McD kejap, tapau Prosperty then balek rumah :)

#Lastly, tiket wayang, Sir Luqman yg belanja semua, and Along dapat 2 hadiah dari Hadi dgn Sir sempena belated birthday beliau 3hb Jan aritu :D

No comments:

Post a Comment