I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

02 March, 2012

Frankly Friday :D

Assalammualaikum dan selamat petang semua :)

Lamanya tk update entry kan?




Last entry is about cuti Thaipusam haritu.




Kesiann lahh jugak kat belog gedik nihh sebab terabai seketika.
Bukan apa, teramat jarang ONL sekarang nihh ditambah dengan kekangan masa yg ada.

Well, direct to real story.
Sekarang saya berada di Taiping kesayangan menikmati cuti selama seminggu.
Ehhh ehh, silap silap. STUDY WEEK selama seminggu.




Nak Final dahh, woott! Macam tak percaya jeh nak abis SEM2 dahh.








Ini jadual FINAL saya :)


15/3/2012 : BEL260

16/3/2012 : CTU151

19/3/2012 : ECO162

24/3/2012 : MKT243

25/3/2012 : MAT112

27/3/2012 : ACC116








Dan selamat bercuti selama 2 bulan!



#Nak cari kerja, carik duit poket dalam masa nihh.








Semalam, sebelum pulang ke Taiping, ITP ada buat seminar.




Actually, seminar nih sebahagian daripada assignment MKT243 kitorang.




Seminar bersama DR. IRFAN KHAIRI



*jutawan ON-LINE*








Mesti ramai yg kenal, kan?



Well, agak menarik jugak lahh talk yg beliau sampaikan.



Sangat tertarik dengan beliau yg menjadikan KRU sebagai inspirasi beliau untuk berjaya.



KRU, as we all know terkenal dgn cetusan idea yg teramat bombastic yg tidak pernah terpikir oleh orang laen.








*************








Selesai sahaja seminar tersebut, saya bersama classmates tersayang, sempat lagi lunch sementara menunggu kedatangan kakak saya yg dalam perjalanan dari




Taiping ===> Ipoh








Singgah sebentar di McDonalds untuk lunch kali kedua :P
Sempat jugak ONL sebentar.








Kemudiannya, kakak saya suggest untuk singgah di Taman Rekreasi Gunung Lang sebentar.




Hujan renyai-2 masa tuhh.





Ini sebenarnya kali pertama saya ke seberang walaupun dahh masok 3 kali saya ke sini.


Nak masuk kat dalam rumah di belakang tuhh, tp macam takot jeh disebabkan kitorang berempat jeh yg ada masa tuhh.





Jejalan kat dalam kawasan yg besar nihh seramai 4 orang memang membuatkan kegilaan masing-2 di tahap yg medium belum lagi sampai maksima yeee :D





Biasalahh, weekdays ditambah pulak hujan mana ada orang nak jejalan kat tempat macam nih kan? Kitorang pulak teramat gamble jalan macam bukan hujan yg turun tapi salji.





Nampak tak matrix card yg masih lagi tergantung dileher saya dan Ziera?
Semangat sangat nak balek sampai lupa nak tanggalkan, haishhh =="






Saya akui, ketinggian saya memang lahh tak sampai nak jangkau bunga kertas kat atas tuhh :(





Tapi, semestinya ketinggian saya melebihi inci ketinggian kakak kesayangan saya :D


Nak interprem muka mamat sorang nihh kejap bole tk?




Hari-2 saya semakin terisi dengan kehadiran semula mamat kat atas nihh.
Buat kali kedua beliau sekali lagi datang untuk menjadi pelengkap kepada ketidaksempurnaan saya.
Beliau juga sudah berikrar dan berjanji behawasanya beliau tidak akan lagi meninggalkan saya terkontang kanting sesorang.





TERIMA KASIH, DINIE FADHLI KHAIRUDDIN ♥
ILOVEYOU, IMISSYOU, IADOREYOU.

No comments:

Post a Comment