I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

07 April, 2012

HeartSoul ♥


Hye peeps! Lama sangat saya tak update entry, kan?
Buzy sesangat dengan final exam yg dahh lepas. So sekarang, tengah mencari kerja mengisi masa lapang :)

Sebenarnya, saya nak update entry nie semalam, tapi takde mood pulak.

Habis final haritu saya stay kejap di apartment memandangkan housemate ada lagi yg tak balek.
And, 3 April haritu sayang saya datang Ipoh. Nak ambik sijil kat ILP.
Dalam masa yg sama, kitorang ngedate lahh. Well, sambil menyelam minum air lahh, kan? Hehe


Sepanjang 10 bulan we all together, baru 4 kali je jumpa pon. Sadis, kan?
Bukan setakat tuhh jeh, sepanjang 10 bulan jugak dahh macam-2 jadi.
Tapi, dalam 10 bulan tuhh ada 1 benda yg tak pernah berubah.
SAYANG saya pada awak dari hari ke hari makin kuat :')





Awak, terima kasih untuk ini. Biarlah kalau nampak pelik sekalipun saya pakai 2 kalung rantai. Tapi, saya takkan tanggalkan rantai nihh. Rantai nihh sebagai pengganti diri awak untuk dekat pada saya :)


Juga terima kasih untuk ini. Rantai kaki pemberian awak jua takkan saya tanggalkan. Awak, awak ingat tak cincin tuhh? Cincin yg awak bagi pada saya masa kita jumpa. Awak kata cincin tuhh pengikat kita berdua. Tapi lepas 2 bulan, kita berpisah. Tapi saya tetap tak pernah tanggalkan cincin tuhh, sebab saya tahu itu satu-2 nya pengikat kita berdua. Walaupun saya bukan pertama yg menyarung cincin tuhh, tapi saya minta izin awak untuk jadi yg terakhir.

Muka birthday boy yg kena tepung. Kesianlahh awak, baru bangun tido dahh kena tepung.
Awak, saya sayang awak sampai saya mati! :')

Saya terharu sangat sebab awak sukakan baju dan glasses yg saya hadiahkan tuhh.

Biarlahh TytyDinie kekal bergabung ye awak, tanda kekalnya kita berdua :')

No comments:

Post a Comment