I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

15 June, 2012

Aku Yang Bersalah T_T

Okayyyyy, aku sendiri takpaham dgn diri aku sendiri. Mana pegi positive thinking aku? Mana hilang ke-COOL-an aku? Manaaaaaaaaaaaa? Aku rimas dgn keadaan macamnie. Aku tahu dia bosan dgn sikap aku sekarang nie. Tapi aku sendiri taktahu kenapa semua jadik out of control. 


Sesiapa tolong settingkan balek kepala hotak aku nie boleh tak? Sumpah aku taktahan macamnie selalu. Yesss, semua jadik salahnya datang daripada aku. Aku mengaku. Aku rindu kitorang yg dulu. Sumpah aku rindu gila nak jadi mcm dulu. 


U, I mintak maaf sangat! I tau semua nie salah I. I tak mintak semua nie jadik. It comes naturally, I taktahu kenapa. Sumpah I sendiri rasa teruk sangat. I tahu U dahh bosan dgn I, I mintak maaf. Tapi sayang I kat U tak berubah pon. I hope sayang U tuk I pon still wujud lagi. I rindu gelak tawa kita dulu. Macamana ada masalah pon, kita tetap boleh bergurau. Mana hilang kegembiraan kita? I cuba cari merata rata, tapi I tetap tak jumpa. I hope U boleh tolong I sama sama cari kegembiraan kita yg hilang tuhh. I mintak maaf dgn perangai I selama nie. I sayang U, DINIE FADHLI! :'(

No comments:

Post a Comment