I'm Siti Nur Izzati, Ty for short. 20 y/o. I'm perfectly imperfect. Totally broken inside but try harder to rebuild myself. Thanks for those that keep supporting me, for those who keep critizing me also a big thankyou for your concern :) Keep enjoy reading, copycat are not allowed. Thankyouu :D

HoneyBunny❤

15 June, 2012

Siti Nur Shuhada Shamsuddin

Assalammualaikum dan selamat tengah malam semuanyaaa.
Okayyy, sekarang baru ada masa nak bercerita panjang sebab sebelum nie teramatlah sebok sampai takde masa nak update entry baru.
Malam nie agak sayu siket sebab sedih saya bakal kehilangan lagi seorang sahabat saya merangkap roommate saya.







Dulu kami berenam memang close sesangat. Dari kiri : Wanie yg suka memasak, Elya yg suka buat lawak, Kiko yg sweet, Ty *saya*, Sue yg selalu cool, Naza yg selalu teman saya.

Mula-2, Wanie and Elya keluar dari situ sebab further study kat tempat laen. Dedua sambung Poli. Then masuk semester kedua, Naza pulak ambik keputusan tuk sambung kat KPTM Alor Star atas sebab-2 tertentu. Masa tuh, tinggal lahh Kiko, Sue and saya. Tapi Kiko pindah bilik 3 sebab nak teman Kak Mira. 
Semester 3 pulak, Kiko dahh tak lagi sambung kat situ sebab dia decide nak tukar angin ke Kuantan, Pahang. And in coming two weeks, Sue pulak akan pegi tinggalkan saya. Sue dapat SPA sebagai jururawat di Pahang jugak. 




Ini masa majlis berbuka puasa di ITP semester 1. 





Ini pulak masa kitorang bertiga dgn Ziera pegi shopping barang dapur kat GM. Lepas nie takde dahh Sue yg akan shopping dgn saya. Sumpah rasa tergamam sekejap bila Sue bagitau yg dia tak lagi belajar kat situ. Speechless, rasa sebak sayu sedih segala bagai masa tuhh. 


Tapi bila pikir-2 balek, itu tuk masa depan dia. Saya terpaksa jugak menerima lagi satu kehilangan. Yess, setiap pertemuan akan wujud perpisahan. Saya akui kebenaran itu. 


*Sue, jaga diri kau elok-2 k. Kau jangan pulak buat perangai tak senonoh kau kat apartment tuh kat sana. Aku doakan kejayaan kau. Kau kena janji dengan aku yg kau takkan lupakan aku tau. Kau sahabat dunia akhirat aku. Aku sayang kau lahh gilaa.


TIADA LAGI TySueKoYa`. 

No comments:

Post a Comment